Τρίτη 10 Μαΐου 2022

Η γιαγιά μου η καλή

 

Τη γιαγιά μου τη λένε Μαρούδα , αλλά τη φωνάζουν Μαίρη.Είναι 62 ετών και ζει στον Ν. Μαρμαρά στο ίδιο σπίτι με μας .

Η γιαγιά μου είναι περίπου 1,67 στο  ύψος και έχει καστανά μαλλιά .Το βάρος της είναι κανονικό και έχει όμορφα καστανά μάτια .Το πιο όμορφο πάνω της είναι το γλυκό της χαμόγελό της που σε κερδίζει με την πρώτη ματιά . 


Η ψυχή της είναι μια πολύ γλυκιά ψυχή .Η γιαγιά μου χαίρεται να μας φροντίζει και να μας βοηθάει όταν την έχουμε ανάγκη .Έχει έναν καλό χαρακτήρα γιατί είναι κοινωνική και πάντα χαρούμενη .

Μαζί της παίζω παιχνίδια , κάνουμε μαζί δουλειές στο σπίτι και στον κήπο και μερικές φορές ταΐζουμε τις γάτες .Η γιαγιά μου πολλές φορές με το εύστροφο μυαλό της δίνει λύσεις στα προβλήματά μας .Την αγαπώ για όλους αυτούς τους λόγους και επειδή είναι μια υπέροχη γιαγιά .!!

                                                                                                      Δημήτρης Λ.

 

Το πρόσωπο που σέβομαι και εκτιμώ στην οικογένεια μου είναι η γιαγιά μου .Ονομάζεται Αικατερίνα και είμαι η αδυναμία της ,γιατί έχω το όνομά της .

Η γιαγιά μου είναι περίπου 75 χρονών .Το πρόσωπό της το αυλακώνουν βαθιές ρυτίδες .Τα μαλλιά της είναι κοντά και καστανά επειδή τα βάφει. Φοράει πάντα σκουρόχρωμα ρούχα και γυαλιά .Η γιαγιά μου είναι καλόκαρδη , γλυκομίλητη και πάντα γελαστή. Γελά από καλοσύνη .

Η γιαγιά μου ξυπνά πάντα νωρίς ,είτε για να πάει στην εκκλησία ,είτε για να περιμένει να την καλημερίσουμε .Περνάμε πολλές ώρες με τη γιαγιά μου .Αγαπώ και θαυμάζω τη γιαγιά μου για όλα όσα μας χαρίζει καθημερινά .

                                                                                                             Κατερίνα

 

Η γιαγιά μου ζει στον Ν. Μαρμαρά .Είναι ογδόντα χρονών και τη λένε Διαμάντω Χατζηεμανουήλ.

Έχει μέτριο ύψος ,είναι κανονική στο βάρος ,έχει σκούρα επιδερμίδα και καστανά μαλλιά . Η γιαγιά μου είναι ένας ήρεμος χαρακτήρας με πολλή υπομονή και καλοσύνη .

Μαζί  με την γιαγιά μου κάνουμε πολλά πράγματα , παίζουμε επιτραπέζια ,πηγαίνουμε παρέα για ψώνια , πάμε μαζί στην εκκλησία και κάνουμε πολλά ταξίδια .

Την αγαπώ πολύ γιατί μας φτιάχνει φαγητό , μας φροντίζει και πάντα μας τα  προσφέρει όλα αυτά με πολλή χαρά .

                                                                                                Απόστολος

Τη γιαγιά μου τη λένε Άννα Αναγνωστούδη ,ζει στον Ν.Μαρμαρά και είναι 67 χρονών .

Η γιαγιά μου έχει καφέ μαλλιά ,καφέ μάτια και ένα γλυκό χαμόγελο στα χείλη της κάθε φορά που τη βλέπω . Είναι καλόκαρδη , ευγενική ,έξυπνη και πάνω απ΄όλα πολύ αγαπητή .Της αρέσει να μαγειρεύει ,να διδάσκει αγγλικά ,να μας πηγαίνει βόλτες , και να διαβάζει διάφορες πληροφορίες στο τάμπλετ της .


Μου αρέσει να πηγαίνω βόλτες μαζί της στην παραλία ,να φτιάχνουμε μαζί πίτες  και καμιά φορά ,όταν ελεύθερο χρόνο να παίζουμε επιτραπέζια παιχνίδια .

Αγαπώ πάρα πολύ τη γιαγιά μου ,γιατί μπορεί κάθε μέρα να φτιάχνει φαγητό για όλους ,και  να μας πηγαίνει βόλτες παντού .Μας φέρεται τόσο ευγενικά και όμορφα και μας αγαπάει τόσο πολύ ,όσο την αγαπάμε κι εμείς .

                                                                                      Ξένια

Η γιαγιά μου ζει  σε άλλη χώρα και μου είναι δύσκολο να την βλέπω , όμως έρχεται τα καλοκαίρια να με δει. Η γιαγιά μου είναι 67 χρονών και την λένε Νικολέτα .

Η γιαγιά μου έχει καφέ μάτια και καφέ μαλλιά ,που τα βάφει συνεχώς ..Είναι καλή με όλους και μιλάει όμορφα με όλους .Είναι πολύ έξυπνη και συνέχεια χαμογελάει .Η χαρά της  γίνεται πολύ μεγάλη κάθε καλοκαίρι που έρχεται  να μας δει.

Μαζί με τη γιαγιά μου πηγαίνουμε βόλτες σε όμορφα μέρη που έχουν πολλά λουλούδια , φυτά και όμορφη θέα .Η γιαγιά μου ,όταν ήταν πιο νέα , ασχολιόταν με το ράψιμο και αυή ήταν η δουλειά της .

Τη γιαγιά μου την αγαπώ ,επειδή μου φέρεται όμορφα και επειδή είναι η γιαγιά μου .!

                                                                      Ηλίας

Η γιαγιά μου ζει στον Μαρμαρά ,αλλά κατάγεται από τον Παρθενώνα.Συνήθως φοράει κοντομάνικα και κάποια τζιν. Ο χαρακτήρας της είναι σαν μαξιλάρι  , δηλαδή απαλός   και ξεκουράζεται όταν σου λέει ιστορίες από την παιδική της ηλικία .Μαζί με τη γιαγιά μου και τα ξαδέρφια μου πάμε για μπάνιο στην παραλία και μετά το φαγητό την βοηθάω να συμμαζέψει τα πιάτα. Μερικές φορές μετά το πλύσιμο των πιάτων μου δείχνει  κάποιες φωτογραφίες .

Την αγαπώ γιατί θέλει το καλό όλων μας και επειδή είναι από τους περισσότερο καλόκαρδους ανθρώπους σε όλο τον κόσμο.

        


                                             Δημήτρης Δ.

Η γιαγιά μου ζει στο Φίλυρο Θεσσαλονίκης ,σε μια ήσυχη γειτονιά .Η ηλικία της γιαγιάς μου είναι πενήντα έξι χρονών και τη λένε Βέρα Γαιτανίδου .Είναι 1,55 , το χρώμα των μαλλιών της ξανθό και στο βάρος κανονική.Είναι πολύ όμορφη και έχει καστανά μάτια .

Η γιαγιά μου είναι πολύ καλή,  έχει χρυσή καρδιά και πάντα νοιάζεται για όλους .Είναι εργατική γιατί τέσσερις ώρες μαγειρεύει ,τις άλλες τέσσερις σκουπίζει, έντεκα ώρες δουλεύει και τις υπόλοιπες κοιμάται.

Την αγαπώ πολύ γιατί είναι καλόκαρδη και μας παίζει συνέχεια .Πάμε σε λουνα παρκ. , νεροτσουλήθρες ,για πικ νικ στο δάσος και μας μαθαίνει ρώσικα παιχνίδια .

                                                                                                           Ραφαηλία

Εγώ σαν δεύτερη μητέρα έχω τη γιαγιά μου .Η γιαγιά μου ζει  στον Ν.Μαρμαρά που ζω και γω. Είναι 62 ετών , την λένε Μάγδα , απ΄αυτην πήρα το όνομά μου και είναι πολύ όμορφη .Δεν είναι ούτε ψηλή ούτε κοντή ,έχει κοντά καστανά μαλλιά ,είναι λεπτή και τα μάτια της έχουν χρώμα καστανό-μελί.

Έχει καρδιά μικρού παιδιού και ζωντανό μυαλό . Το χαμόγελό της  είναι τόσο γλυκό σαν την ζάχαρη .

Με τη γιαγιά μου φτιάχνουμε τυροπιτάκια  και κουλουράκια , συζητάμε , πάμε για μπάνιο  το καλοκαίρι και τρώμε μαζί .Την βοηθάω σε ό,τι κι αν μου ζητήσει και την αγαπώ πολύ.

Η γιαγιά μου πάρα πολύ σημαντική στη ζωή μου , της έχω πολλή αδυναμία γιατί από αυτήν πήρα το όνομά μου και δεν το ξεχνάω αυτό .Την αγαπώ πολύ σαν να είναι η μαμά μου .

Μάγδα

Τα η γιαγιά μου την λένε Στέλλα . Είναι περίπου 70 χρονών και ζει στον Ν.Μαρμαρά στον πρώτο όροφο της ίδιας πολκατοικίας που μένω κι εγώ.

Όταν δει κάποιος τη γιαγιά μου θα καταλάβει ότι είναι μεγάλη , γιατί φαίνεται κουρασμένη .Παρόλα αυτά έχει πάντα ένα χαμόγελο που την κάνει όμορφη . Τα μάτια της είναι καστανά και τα μαλλιά της καστανοκόκκινα .

Η γιαγιά μου είναι καλή ,γιατί σκέφτεται το καλά μας και μας προσέχει. Έχει έξυπνο μυαλό γιατί μας δίνει τις καλύτερες συμβουλές .

Όταν είμαι με τη γιαγιά μου μιλάμε για την καθημερινότητα μας και μας λέει ιστορίες από τα νιάτα της .Την αγαπώ πολύ γιατί με μεγάλωσε σαν παιδί της .

                                                                                                        Χρήστος